Sem | Naziv | Plan | Fond | ECTS | Status |
---|---|---|---|---|---|
Sem | Naziv | Plan | Fond | ECTS | Status |
1 | GEOGRAFIJA CRNE GORE(STANOVNIŠTVO,NASELJA I REGIJE | 2012 | 3+1+0 | 6 | O |
1 | RURALNI RAZVOJ | 2012 | 3+2+0 | 6 | O |
1 | GEOGRAFIJA I INFORMATIČKE TEHNOLOGIJE | 2012 | 2+3+0 | 6 | O |
1 | OPŠTA PEDAGOGIJA - TEORIJA VASPITANJA | 2012 | 2+0+0 | 4 | O |
1 | TEORIJSKE OSNOVE METODIKE GEOGRAFIJE | 2012 | 2+1+0 | 4 | O |
1 | IDENTITET CRNE GORE(ISTORIJSKE I KULTUROLOŠKE OS.) | 2012 | 2+1+0 | 4 | O |
2 | URBANI I REGIONALNI RAZVOJ | 2012 | 3+2+0 | 8 | O |
2 | PEDAGOŠKA PSIHOLOGIJA | 2012 | 2+0+0 | 4 | O |
2 | METODIKA NASTAVE GEOGRAFIJE SA ŠKOLSKIM RADOM | 2012 | 2+2+0 | 4 | O |
2 | METODIKA NAST. POZNAV.PRIRODE I DRUŠTVA SA ŠK.RAD. | 2012 | 2+2+0 | 4 | O |
2 | PEJZAŽI U GEOGRAFSKOJ SREDINI | 2012 | 2+2+0 | 4 | O |
18.09.2020
GEOGRAFIJA-Geografija i informatičke tehnologije
11.09.2020
GEOGRAFIJA-Geografija i informatičke tehnologije
10.04.2020
GEOGRAFIJA-Urbani i regionalni razvoj
30.03.2020
GEOGRAFIJA-Urbani i regionalni razvoj
25.03.2020
GEOGRAFIJA-PEJZAŽI U GEOGRAFSKOJ SREDINI
25.03.2020
GEOGRAFIJA-PEJZAŽI U GEOGRAFSKOJ SREDINI
Specijalistički studij 60 ECTS, nivo kvalifikacija VII Ishodi učenja na nivou Studijskog programa Po završetku studija student će biti osposobljen da: 1. Poznaje prirodno geografske, regionalno geografske i društveno geografske discipline i koristi saznanja u daljem radu (bilo da prenosi znanja starijim razredima osnovne škole i u srednjoj školi, bilo u nekim drugim djelatnostima). 2. Upotrebljava saznanja iz prirodno, regionalno i društveno geografskih nauka i prenosi ih na logičan, sistematičan, postupan i razumljiv način učenicima, odnosno primjenjuje ih u daljem radu. 3. Razvija kompetencije za cjeloživotno učenje kod sebe i budućih učenika. 4. Vrednuje didaktičko-metodičku teoriju i praksu uzimajući u obzir relevantne kriterijume i projektuje istraživanja iz geografskih nauka. 5. Pokazuje vještine timskog rada. 6. Modifikuje postojeće nastavne modele (metode, tehnike, strategije učenja i proučavanja) prilagođavajući ih novim uslovima u praksi